REJESTRY,EWIDENCJE,ARCHIWA
Treść
SPÓŁKA PROWADZI NASTĘPUJĄCE REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWA:
- Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Rejestry aktów wydanych przez organy Spółki (Zgromadzenie Wspólników, Radę Nadzorczą, Zarząd).
- Rejestry dokumentów księgowych.
- Rejestr przeprowadzonych postępowań przetargowych.
- Rejestr zawartych umów.
- Rejestr umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków.
- Rejestr wniosków i odpowiedzi dotyczących udostępnienia informacji publicznej.
- Rejestry dokumentacji technicznej (m.in. uzgodnionych projektów sieci wod.-kan., przyłączy wod.-kan., wydanych warunków przyłączenia sieci wod. – kan. i przyłączy, zezwoleń na rozdział sieci).
- Rejestry dokumentacji związanej z przepisami bhp.
- Rejestr wniosków i skarg.
W archiwum zakładowym są gromadzone, przechowywane i ewidencjonowane materiały archiwalne, a także dokumentacja niearchiwalna, która po upływie ustalonego okresu przechowywania podlega brakowaniu.