Przejdź do stopki

REJESTRY,EWIDENCJE,ARCHIWA

Treść

SPÓŁKA PROWADZI NASTĘPUJĄCE REJESTRY, EWIDENCJE I ARCHIWA:

  1. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  2. Rejestry aktów wydanych przez organy Spółki (Zgromadzenie Wspólników, Radę Nadzorczą, Zarząd).
  3. Rejestry dokumentów księgowych.
  4. Rejestr przeprowadzonych postępowań przetargowych.
  5. Rejestr zawartych umów.
  6. Rejestr umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków.
  7. Rejestr wniosków i odpowiedzi dotyczących udostępnienia informacji publicznej.
  8. Rejestry dokumentacji technicznej (m.in. uzgodnionych projektów sieci wod.-kan., przyłączy wod.-kan., wydanych warunków przyłączenia sieci wod. – kan. i przyłączy, zezwoleń na rozdział sieci).
  9. Rejestry dokumentacji związanej z przepisami bhp.
  10. Rejestr wniosków i skarg.

W archiwum zakładowym są gromadzone, przechowywane i ewidencjonowane materiały archiwalne, a także dokumentacja niearchiwalna, która po upływie ustalonego okresu przechowywania podlega brakowaniu.

8941